zondag 8 februari 2015

Vakantie! Yay!


Yay! Vakantie! Op mijn werk mogen we elk jaar drie weken zomervakantie opnemen en één week wintervakantie. Mijn wintervakantie neem ik meestal op in de week van mijn verjaardag. Zo ook dus dit jaar weer! Ik heb een aardig volgepland weekje vakantie. Ik laat jullie per dag zien wat er op mijn vakantieplanning staat en uiteraard zullen jullie het later kunnen terug lezen in mijn Angie Diaries artikel.

Zondag

Ik begin mijn dag vandaag met bloggen! Het is prachtig weer vandaag! Vanmiddag ga ik met mijn moeder, zus en nichtje op visite bij kennissen die al ruim in de 80 zijn. Mijn zus en ik hebben hun ook altijd beschouwd als een tweede opa en oma. Vroeger woonden ze op de boulevard, waar mijn zus en ik altijd ruzie zaten te maken om het beste plekje voor het raam. Tegenwoordig wonen ze in een bejaardentehuis waar ze nog wel zelfstandig wonen! Vanavond ga ik nieuwe afleveringen kijken van Hart of Dixie, Modern Family en Divorce.

Maandag

Op maandag past mijn moeder altijd op mijn nichtje Vienna. Ik ga deze dag de hele dag aan haar besteden, lekker knuffelen, spelen en misschien een rondje wandelen. Op maandagavond kijk ik altijd the Blacklist met mijn vriend en zullen we daarna waarschijnlijk de laatste aflevering van seizoen 5 van Sons of Anarchy kijken.

Dinsdag

Op dinsdag heb ik een afspraak bij de kapper staan om nog meer highlights in mijn haar te laten zetten. Yes, i'm going back to blond! Aangezien dat altijd wel een paar uurtjes duurt zit ik daar wel bijna heel de middag. Verder zal ik die dag nog even wat boodschappen doen voor de Efteling en mijn koffer inpakken.

Woensdag

Op woensdag vertrekken we met de trein naar Jawel, de Efteling!! Mijn vriend en ik gaan drie dagen naar de Efteling en slapen twee nachtjes in Efteling Bosrijk. We overnachten in een 4-persoons VIP Landhuysappartement! Deze appartementen zijn ruimer van opzet dan een standaard Landhuysappartement. Als extra beschikken deze appartementen over een sauna, bubbelbad, DVD-speler en badjassen. We krijgen ook een VIP-pakket, met o.a. kinderchampagne, prosecco, vers fruit en een Efteling badsetje. Er is ook een overdekt zwembad aanwezig op Efteling Bosrijk. We hebben drie dagen onbeperkt toegang tot het Efteling park en mogen een halfuurtje eerder het park in. Ik heb er echt super veel zin in! Nu maar hopen dat het weer ook een beetje mee zit! We kunnen deze dag vanaf 15.00 uur in onze appartement en we hoeven niet in te checken. Vorige week kreeg ik per post namelijk al een boekje met alle gegevens, sleutel pasjes voor onze appartement, onze kamernummer, kaartjes voor het Efteling park en een plattegrond van Efteling Bosrijk. Hoe handig! We zullen rond 15.00 uur aankomen en ons settelen in onze appartement. Daarna zullen we het Efteling park nog even bezoeken, het park is tot 18.00 uur open. 's Avonds zullen we waarschijnlijk wel een bezoekje aan het zwembad brengen en gebruik maken van de sauna en bubbelbad in onze appartement.


Donderdag

Mijn 25e verjaardag! Deze dag zullen we natuurlijk alle attracties in het Efteling Park bezoeken en zullen we 's avonds uit eten gaan. Vorig jaar vierde ik mijn verjaardag in Disneyland Parijs en dit jaar in de Efteling. Het maakt je verjaardag net wat anders en speciaal.

Vrijdag

Op vrijdag vertrekken we weer naar huis. We moeten om 11.00 uur uitchecken. We mogen nog wel gebruik maken van alle faciliteiten en zullen misschien nog wel het Efteling Park bezoeken.

Zaterdag

Op zaterdag middag vier ik mijn verjaardag voor familie. Mijn vader gaat weer appeltaart maken! Jum! 's Avonds viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en ga ik daar op visite.

Zondag

Op zondag ga ik lekker uitslapen en bijkomen van de dagen ervoor! 's Avonds ga ik met mijn lieve vriendinnetjes naar de film 50 Shades of Grey! Ben zo benieuwd!

Maandag

Op maandag zal ik lekker een rust dagje houden en wat gaan bloggen en een verjaardags traktatie voor mijn werk maken. De dag daarna mag ik weer aan de slag.

-x-

Angie

1 opmerking: