vrijdag 6 februari 2015

Angie Diaries #3

Het is weer tijd voor een Angie Diaries deel 3. Kijk mee wat ik de afgelopen weken heb meegemaakt!
Op 10 januari vierde mijn vriendin Melissa haar verjaardag. We dronken wat wijntjes bij haar thuis en gingen daarna nog de stad in. Het was erg gezellig! Ik gaf haar een cadeautje van Blond Amsterdam in een leuke stipjes tas.

Mijn twee cuties op de achtergrond, hondje Bobbie en nichtje Vienna die ligt te slapen in de box. 
Eén van de fijne dingen van bij de H&M werken is dat je je eigen kleding mag dragen. Vaak draag ik wel H&M kleding maar op deze foto droeg ik mijn nieuwe rok van de Monki, top van de Primark en schoenen van de H&M Divided.
 
Op 16 januari was mijn oma jarig en ik was toevallig die dag vrij. Samen met mijn nichtje Vienna en mijn vriend Rico gingen we wandelend naar mijn oma toe. 'S avonds nog lekker beetje knuffelen met Vienna.
 
Samen met mijn vriendin Melissa ging ik lunchen bij het Wooncafé in Middelburg. Je hebt daar erg lekkere broodjes en taartjes. Mijn favoriete broodje die ik daar bijna altijd neem is het warme bruine broodje met brie, ananas, honing en walnoten. Zo lekker! Daarbij nam ik de munt thee met honing.


Diezelfde dag ging ik 's avonds naar mijn vriend Rico. We houden vaak een serie avondje als we elkaar zien. We kijken samen Sons of Anarchy, dus we kunnen het alleen kijken als we bij elkaar zijn en laat de serie nou net zo verslavend zijn! Ik droeg hier één van mijn favoriete Vintage jasjes.


                           
Op 18 januari was mijn vriendin Eva jarig. We gingen met paar vriendinnen van haar, haar ouders en vriend bij Mamma Mia in Middelburg eten. Wat onze favoriete Italiaanse restaurant is! Als voorafje kregen we verschillende gerechtjes, als hoofdgerecht koos ik voor de Tortellini PPF en als nagerecht nam ik de huisgemaakte Tiramisu. Het was weer net zo lekker als altijd!

Dat was weer een Angie Diaries! Tot de volgende keer!

-x-

Angie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten