maandag 2 februari 2015

Personal - Angies love story


Vandaag ben ik twee jaar samen met mijn vriend Rico! Benieuwd naar mijn love story? Lees dan verder!

Mijn vriend en ik kenden elkaar al langer via vrienden en uitgaan, maar hoe cliché we mochten elkaar toen niet! Het was meer een beleefde hey en hoe is het? Na een tijdje elkaar niet gezien te hebben kwam ik hem tegen op een feest en hij vroeg mijn nummer, omdat ik hem die avond wel aardig vond gaf ik hem die. Maar na snel typen of door de drank? Who knows! Gaf ik per ongeluk (echt waar!) niet mijn goede nummer, ik had blijkbaar een cijfertje verkeerd getypt zonder mijn bedoeling! Er ging even tijd over heen dat hij mij een berichtje op whatsapp stuurde, want hij had natuurlijk mijn goede nummer niet! Hij had mijn nummer nog aan een vriend gevraagd. Zo stuurde hij mij een appje en daarna ging hij op vakantie en verwaterde het contact eigenlijk. Totdat ik op 1 januari 2013 hem een gelukkig nieuwjaar wenste op whatsapp. Vanuit daar kregen we lange whatsapp gesprekken en was er al snel een goede klik, zo eng dat we al bijna via whatsapp verkering kregen! Drie weken lang sprak ik hem op whatsapp en toen spraken we eindelijk af. Het was voor ons eigenlijk allebei een kwestie of we in het echt net zo 'n klik voelde als op whatsapp, en dat was zo het geval en kort daarna kregen we een relatie. Dat was op 2 februari 2013. Nu zijn we alweer twee jaar verder en die goede klik is er nog steeds. We passen heel goed bij elkaar, en natuurlijk zoals iedere relatie hebben wij ook wel eens onze ruzies. Dat zijn gelukkig nooit grote ruzies! We zijn nog steeds heel erg gelukkig samen. Rico is echt mijn beste maatje, ik heb me nooit zo fijn en vertrouwd bij iemand gevoeld. We hebben in die twee jaar tijd mooie dingen samen mogen mee maken en ik weet zeker dat er nog vele mogen volgen.
 

We hebben nog niet echt een planning vandaag om het te vieren omdat ik vanmiddag eerst moet werken. We gaan sowieso vanavond ergens een hapje eten en daarna kijken we wel waar we zin in hebben! It''s our day!

-X-

 
Angie

3 opmerkingen:

  1. ahh cute verhaal angy! :D have fun vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat schattig! Ik en mijn vriend zijn eerst 5 jaar (!) beste vrienden geweest voor we een koppel geworden zijn.. En aanstaande mei zijn we zelfs al 7 jaar samen en we zijn dan ook recentelijk samen gaan wonen in een huisje dat we samen gekocht hebben! :-)
    Hopelijk hadden jullie een fijne avond?! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk verhaal Julie! Veel geluk samen!
      We zijn nog uit eten geweest en daarna wezen bowlen! Was een hele fijne avond!

      Verwijderen