woensdag 4 maart 2015

Shoplog Primark, Zara & Bershka


Hé allemaal! Ik heb weer een shoplog voor jullie! Afgelopen zondag ben ik met een vriendin naar Den Haag geweest. Voor mij was het al een tijd geleden dat ik in Den Haag ben geweest en ik vond het erg leuk om er weer te zijn! We hebben natuurlijk even een bezoekje gebracht aan de nog niet zo lang geopende Primark. Wat mij gelijk opviel was dat deze Primark er wat moderner en mooier uitziet dan de andere Primarks waar ik ben geweest. Ook viel mij de leuke lente kleurtjes op die de kleding kleuren. Ze hadden heel veel leuke dingen hangen. Deze Primark heeft drie verdiepingen. Op de begane grond kan je dameskleding vinden o.a. fancy, jassen, denim, basic, sport en bikini's. Op de eerste verdieping heb je de accessoires, schoenen, panty's, pyjama's, lingerie en de kinderafdeling en op de tweede verdieping vind je er de herenafdeling en een klein stukje Home. De winkel is ruim en heeft op elke verdieping paskamers waar ik niet lang voor in de rij hoefde te staan. Op de begane grond staan er zelfs banken! Na de Primark zijn we nog wat andere winkels in geweest en heb ik verder nog wat geshopt bij de Zara, Bershka en Marks & Spencer. Het was een erg gezellige dag alleen de terugreis liep wat anders dan gehoopt! We zouden de trein om 18:43 vanaf Den Haag Centraal nemen maar aangekomen op het station en met een voor vermoeden door een ambulance en politiewagen die voor het station stonden liepen we naar het perron waar we moesten wezen. Daar werden we vriendelijk door conducteurs verwezen naar de tram omdat er wat ze tegenwoordig noemen een 'verspeling' was. Wij netjes op de tram wachten naar Den Haag Holland Spoor, staat daar dat alle treinen richting Vlissingen niet rijden! We besloten de trein naar Amsterdam Centraal te nemen om misschien via daar een weg terug naar huis te vinden. Deze trein kwam al snel aan en we stapten in. In de trein keek ik op de reisplanner app hoe we het beste konden rijden. We besloten bij Leiden Centraal uit te stappen en via daar de trein naar Schiphol te nemen. Aangekomen op Schiphol twijfelde we nog even om niet gewoon de vliegtuig naar een warm land te nemen en gingen we nog even vliegensvlug de Victoria's Secret in. We konden er gelukkig nog om lachen en hadden veel lol. Daarna konden we de trein richting Vlissingen nemen en jawel zonder overstap! Uiteindelijk kwamen we twee uur later dan gepland thuis en in de trein van Schiphol naar huis voelde ik me steeds beroerder worden. Ik had het hele tijd koud en had vlagen van misselijkheid. Na een hele gezellige dag te hebben gehad en leuke dingen geshopt te hebben was ik wel erg blij dat ik weer thuis was en in mijn bed kon liggen. Die nacht voelde ik me heel erg beroerd en kwam er de ochtend erna alles eruit. Bah! Buikgriep! Gelukkig ben ik al weer wat aan het opknappen en kon ik deze shoplog schrijven en laten zien wat ik heb gekocht! Zijn jullie benieuwd naar mijn aankoopjes?! Kijk dan mee!

Primark

 

Deze blouse met korte mouwen heeft een mooi split aan de achterkant. Deze had je ook nog in het roze en wit in de winkel hangen. Blouse €11,-



Deze gehaakte topjes vond ik erg leuk voor de lente/zomer en kocht ze gelijk in twee kleuren. Top €6,-

    

Links - Deze top had ik al in het zwart in mijn kast hangen van Boohoo en vind het model van de top erg leuk staan dat ik besloot deze ook in het roze te nemen. Top €7,-. 
Rechts
- Dit witte vestje met korte mouwen vond ik erg makkelijk voor de lente/zomer boven een top of een jurkje. Vestje €10,-.

 

   

Links - Deze witte top met leuke bolletje detail is bijvoorbeeld erg leuk te dragen op een flare jeans of een denim short. Je kan deze top ook off shoulder dragen en hing in de winkel ook in het zwart. Top €6,-.
Rechts - Ook deze basic top is off shoulder te dragen. Top €3,50.

   

Links - Ik vind deze short zo leuk voor in de zomer! Met mooie gebruinde benen. Je hebt deze short ook met zwart wit gestreept in de winkel hangen en kon echt niet kiezen, toch koos ik voor deze mooie fel roze. Short €10,-.
Rechts - Ook deze short heeft een leuke geschelpte detail aan de onderkant en aan de zakken. Het heeft een mooi licht poederroze kleurtje. Short €15,-.

   

Links - Bij de accessoires nam ik o.a deze zonnebril en ketting mee.  Ik dacht eerst dat je deze ketting los van elkaar kon dragen maar er zit maar één sluiting aan! Alsnog vind ik deze ketting erg leuk! Zonnebril €2,50. Ketting €4,-.
Rechts - Ook nam ik deze ringetjes en oorbellen mee die bij elkaar passen. Ze hebben de naam February, mijn geboorte maand. Je had zover ik kon zien per maand een ander setje. Oorbellen €2,-. Ringen €2,-.

   

Links - Deze tas viel me gelijk op toen ik met de roltrap naar de eerste verdieping ging. Ik vind het echt een mooi kleurtje! Je had deze tas ook in het geel, die ook erg leuk was! Tas €10,-.
Rechts - Op de Home afdeling kocht ik deze twee leuke mokken. Morning Sunshine mok €2,-. Mok €3,-.

Deze drie schattige t-shirts kocht ik voor mijn nichtje Vienna. T-shirt €1,50 per stuk.

Zara

  

Ik ben al langere tijd op zoek naar een t-shirt met aan de zijkanten een hoge split. Helaas kon ik deze ook weer niet in Den Haag vinden ieder geval niet de hoogte van de split die ik wil. Wel vond ik deze jurk die tot de enkels komt met aan beide kanten een split. Jurk €15,95.


  
Ook vond ik deze top met lange mouwen en aan beiden kanten een split. Top €12,95.

  

Links - T-shirt met een leuke tekst. T-shirt €7,95. 
Rechts - Ik vond dit een heel fijn basic t-shirtje, ik heb het t-shirt oversized gekocht omdat ik dat fijner vind zitten. T-shirt €9,95.

Bershka

  

Links - Rok met een split aan de voorkant. Rok €14,99.
Rechts - Ik was al langere tijd op zoek naar een flare jeans. De jaren 70 look is op dit moment weer helemaal terug. Ik vind vooral de broeken met wijde pijpen erg gaaf. Helaas zijn de pijpen van deze jeans veelste lang voor mij en moet ik het nog laten inkorten. Flare jeans €35,99.

   

Links - Ring en armband tattoos. Ik vind deze mooi voor in de lente/zomer als je huid wat gebruind is. Tattoos €4,99.
Rechts - Deze erg handige portemonnee kan je als klein tasje meenemen bijvoorbeeld met uitgaan. Het heeft twee ritsjes aan beide kanten waar je bijvoorbeeld aan de ene kant je mobiel kan doen en aan de andere kant munt geld. Hij is ook nog eens mooi lichtroze! Portemonnee €7,99.

Zoals jullie kunnen zien ben ik goed geslaagd en heb ik veel lente/zomer dingetjes gekocht! Ik ben ook zo klaar met de truien en winterjassen! Laat de lente maar komen! Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

-X-

Angie

1 opmerking: