dinsdag 10 februari 2015

It's my Birthday!



It's my Birthday! Vandaag ben ik precies om 03.00 uur 's nachts 25 jaar geworden! Poeh 25 jaar alweer! Dat is nog jong maar ik besef me weer hoe snel de jaren voorbij gaan! Vandaag vier ik mijn verjaardag in de Efteling! Ik ben gister aangekomen met mijn vriend in de Efteling, we slapen twee nachtjes in Bosrijk. We hebben echt een super leuk appartementje! Mijn vriend had heel lief slingers van Minnie Mouse en lichtgevende balonnen meegenomen! Echt super lief! We hebben onze appartement versierd en om 12 uur hebben we geproost met een glaasje Prosecco! Vandaag gaan we het Efteling park in en vanavond gaan we uit eten. Aankomende zaterdag vier ik mijn verjaardag voor familie en de week daarna op zaterdag voor mijn vrienden! Dus ik mag nog lekker in de birhtday vibe blijven!


-x-

Birthday Girl Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten