zondag 15 februari 2015

Angie Diaries #4



Welkom bij weer een Angie Diaries, deel 4! Waarin ik door middel van foto's laat zien wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt! Kijk jij mee? 
 
Mijn collega Alcinda is in haar vrije tijd graag bezig met bakken en koken! Ze probeert graag dingen uit en wij op het op werk zijn dan ook graag proef konijn! Ze maakt echt de lekkerste dingen! Neem eens een kijkje op haar blog voor inspiratie!
 

Mijn nichtje Vienna heeft sinds haar geboorte al een bos met haar! Het is sindsdien alleen maar gegroeid! Ik vind het leuk om haar haar te doen. Het kan zelfs al in een knotje!
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn wimpers. Mensen denken vaak dat mijn wimpers nep zijn omdat ik zulke lange wimpers heb. Als ik dan zeg dat het mijn eigen wimpers zijn dan zitten ze me nog zo aan te kijken van unbelievable. Het zijn toch echt mijn eigen wimpers! Hierboven op de foto heb ik geen make-up op en kan je zien dat mijn wimpers echt lang zijn. Als ik mascara op doe dan vliegen ze nog meer de lucht in! Maar ik gebruik geen tooltjes of speciale mascara, ik heb ze gewoon geërfd van mijn moeder!

De mutsen brigade! Ik ging met mijn vriend even naar de stad en het was echt super koud buiten. En als je haar niet wilt zitten dan doe je gewoon een muts op!

Ik dacht er al langer over na om een tweede en een derde gaatje te laten schieten aan één kant van mijn oor. Het tweede gaatje had ik al maar was allang dicht gegroeid. Ik heb de drie gaatjes maar aan 1 kant van mijn oor, aan de andere kant heb ik één gaatje. Het tweede gaatje laten schieten deed geen pijn maar het derde gaatje deed wel behoorlijk pijn.


Voor de foto uitnodiging van mijn birthday party kocht ik verjaardags hoedjes. Ook nog even samen met Vienna op de foto, we zagen er meer uit als feetjes haha.


Ik ben zo in love met deze platform hi converse all stars! Ze zitten ook nog eens super lekker!


Na het werk ging ik lekker frietjes eten met mijn vriend! Jum! We namen allebei het zelfde!


Ik bezocht twee vrienden van mij in Rotterdam. 's Avonds maakten we tortellini met spinazie, hamreepjes, geraspte kaas en cashewnoten, het was zo lekker!



Natuurlijk nog gewandeld met Vienna, ik droeg hier mijn platform all stars en mijn nieuwe tas van Monki. Zie de shoplog hier.
 

Mijn vriendin Melissa kwam op visite, ze maakte deze cute spontane foto van ons.

-X-

Angie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten