maandag 5 januari 2015

Shoplog Primark, Mango, H&M en Monki


Gister ben ik naar Rotterdam geweest met mijn vriendin Eva. Ik moest nog wat retour brengen bij de Mango en aangezien er geen Mango is in Zeeland, besloten we gezellig een dagje naar Rotterdam te gaan. En als je naar Rotterdam gaat... dan wordt er natuurlijk een bezoekje aan de Primark gebracht! Zie hier mijn aankopen bij de Primark, Mango, H&M en Monki.

Ik begin met de spulletjes die ik gekocht heb bij de Primark:


 

  • Deze kussen kon ik niet laten liggen, hij is lekker zacht en fluffy! Kussen €8,-.
  • De zwarte laarsjes vind ik erg gaaf omdat ze in een punt lopen, deze laarsjes staan erg mooi onder een skinny jeans. Zwarte laarsjes €22,-.



  • Altijd als ik bij de Primark ben, neem ik deze reinigingsdoekjes mee. Ze zijn erg fijn en kosten maar €1,50 voor twee pakketjes.
  • Deze schoenen zag ik staan op een poster in de winkel maar ik zag ze niet op de schoenen afdeling, totdat ik een tweede keer over de afdeling liep en mijn ogen er op vielen. Het zijn echte lente schoentjes maar toch kon ik ze niet laten liggen. Gestreepte schoenen €9,-.



  • Cosy socks voor maar €1,- in de Sale. Voor deze prijs kan je er nooit genoeg hebben.
  • Ik had nog een nieuw make-up tasje nodig en deze vond ik erg makkelijk omdat er twee ritsen inzitten. Make-up tasje €4,-.



  • Super comfy socks, deze zitten erg lekker want ze zijn lekker zacht van binnen. Er zitten er drie paar in. Sokken €3,-.
  • 2 paar handschoenen voor maar €0,50 in de Sale.
  • Ik vond de kleur van deze sjaal erg mooi. Groene Sjaal €5,-



  • Deze colsjaal is lekker dik en warm en ideaal voor jassen waarbij je een open nek hebt. Zwarte colsjaal €6,-.
  • Normaal zou ik niet snel kiezen voor zulke topjes als deze maar ik vond het topje erg vrolijk en hij stond ook erg leuk dat ik besloot het topje mee te nemen. Bloemen top €6,-.
  • Een makkelijk wit basic topje. Wit topje €3,50.



  • Deze High waist short heeft een mooie denim kleur en ik heb de short expres wat groter genomen omdat ik het leuker vind als het een beetje losjes zit. Short €13,-
  • Ze hadden al veel vrolijke lente kleurtjes bij de Primark. Zo kocht ik deze blazer in een mooie groene kleur. Het model valt oversized en ik vind het een beetje een vintage look hebben als je hem aan hebt, wat ik erg leuk vind! Blazer €23,-
  • Ik moest nog wat dingetjes terug brengen bij de Mango waaronder een oorbel. Ik had niet gelezen op het bonnetje dat je sieraden niet retour mag brengen. De oorbel mocht ik dus niet retour brengen maar ik mocht het nog wel omruilen voor iets anders. Ik zocht deze top uit in de Sale. Top €14,99



  • Deze leuke print top van de H&M kocht ik in de Sale. Top €10,-
  • Deze spijkerrok van Monki vind ik erg gaaf en heeft een mooie bordeaux rode kleur. Spijker rok €15,- in de Sale.
  • Deze gestreepte top van Monki kan je off shoulder dragen. Top €6,- in de Sale.

Het was weer een gezellig shopdagje en we zijn weer goed geslaagd. Wat vind jij van mijn aankopen?

-X-

Angie

1 opmerking: