vrijdag 2 januari 2015

Bestelling ModeMusthaves

Pas geleden heb ik een paar dingen op de website www.modemusthaves.com besteld. Ik bestelde er twee jurkjes, een t-shirt en een horloge.  





ModeMusthaves heeft zoals de naam al zegt, echte hebben dingetjes op hun website staan. Ik hield de website al langer in de gaten, alleen was dit de eerste keer dat ik een bestelling plaatste via hun app. De app werkt gemakkelijk en snel, en je kan er betalen met iDeal, Creditcard, Paypal en je kan er zelf voor kiezen om achteraf te betalen. Ik plaatste de bestelling afgelopen zondag en het was dinsdag al in huis. Ik bestelde er twee jurkjes voor oud&nieuw, de 'Sparkle Around' jurkjes in zwart en goud. De jurkjes zagen er helaas op de foto mooier uit dan toen ik ze aan had. Het jurkje zelf is prachtig alleen de pasvorm is niet mooi, ieder geval niet voor mij! Ik besloot op oud&nieuw wat anders aan te doen. Verder bestelde ik er nog een t-shirt met de tekst ''trust me, you can dance.'' - Vodka. Ook bij dit t-shirt ben ik niet geheel blij over de pasvorm. Het t-shirt bestelde ik in een maat S, alleen ik vond de pasvorm meer vallen als een maat XS. Dit past voor mij ook prima alleen ik heb liever dat een t-shirt wat wijder valt, daarom twijfel ik nog een beetje of ik het t-shirt ga houden.




Ook bestelde ik er de 'Rumble in the Jungle' horloge. Deze stond al op mijn verlanglijstje. Ik vind het horloge met aaibare bandje in panterprint erg leuk! Het klokje zelf is ook mooi en matcht goed met het bandje. Het horloge is alleen wat aan de grote kant voor mij dunne pols, maar dit is makkelijk op te lossen door een gaatje erbij te prikken.

Heb jij wel eens wat bij ModeMusthaves besteld?

-X-

Angie

2 opmerkingen: