zaterdag 17 januari 2015

Shoplog H&M

Wie mij kent, weet dat ik een zwak heb voor kleding. Ik heb nooit teveel! Daarbij werk ik ook nog eens bij de H&M, waar altijd wel meerdere leuke items in de winkel hangen. Daar wordt je hebberig van, vooral als je ook nog personeelskorting krijgt! Momenteel hebben we een actie waarbij je 20 procent korting krijgt bij een besteding vanaf €25,- op vertoning van een eerder uitgedeelde flyer. Wij mochten deze korting ook boven op onze personeelskorting gebruiken, daarom kon ik het niet laten om wat items mee te nemen. Ik laat ze in deze shoplog aan jullie zien. Kijken jullie mee? 




Deze twee items kocht ik al een keer eerder in de Sale. De flyer waarmee je 20 procent korting krijgt mag je namelijk niet gebruiken op Sale items. Dit zijn twee fijne truien, ze zitten lekker en ze staan ook nog eens erg leuk! De grijze trui kan ik als een jurkje dragen en valt oversized. De grijze trui is leuk te dragen met een panty en hoge laarzen. De oud roze trui valt wat korter en is leuk te dragen op een high waist broek.


Dit blousje is leuk om te dragen in de winter en in de zomer. In de winter kan je het leuk combineren onder een trui, het kraagje met steentjes geeft net dat beetje extra aan je trui. In de zomer zal dit blousje erg mooi staan bij een gebruinde huid. Blouse €24,99.


Wie wel eens bij de H&M shopt, weet dat we in onze collectie denims hebben voor maar €9,99. Voorheen hadden we voor deze prijs alleen het skinny low jeans model maar nu hebben we ook de high waist ankle! Voor de liefhebbers van high waist is dit dus echt een koopje en hij zit ook nog eens erg lekker! 



Dit tasje liet me een beetje denken aan een vintage tasje. Het tasje is niet de verstellen maar de lengte valt voor mij precies goed. Het tasje heeft een mooi lente kleurtje! Tas €14,99


Goude ketting voor maar €4,99. De ketting is lang of kort te dragen.





De winkel hangt alweer vol met leuke kleurige lente kleding. Zo kocht ik ook nog deze schattige kleertjes voor mijn nichtje Vienna.

Vind jij de kleding bij de H&M ook zo leuk? Kijk dan gauw in de winkels voor de nieuwste lente items. 

Heb de flyer ook nog thuis liggen? Wees er dan snel bij want de flyer is nog te gebruiken t/m zondag 18 januari.

-X-

Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten