woensdag 21 januari 2015

In Angie's Closet - Vintage Clothes

I love Vintage! Ik ben gek op de mode van vroeger. Je ziet natuurlijk steeds vaker dingen van vroeger weer opnieuw in de mode komen. Met een vintage stuk ben je net wat exclusiever, je zal met een vintage stuk niet snel iemand spotten met hetzelfde aan. Ik denk dat ik 2 jaar geleden een beetje begon met vintage te kopen. In Middelburg zit er een leuk vintage winkeltje genaamd Sebastian den Herder, waar ik bijna al mijn vintage spulletjes heb gekocht. Naarmate de jaren heb ik aardig wat verzameld. Ik laat het hier aan jullie zien. Kijken jullie mee?

Coates


Ik heb echt iets met jasjes! Mijn moeder wordt onderhand al gek van de hoeveelheid jassen aan de kapstok en ik zie er ook bijna geen overzicht meer in. Maar een jas of een jasje kan je outfit zo afmaken! En ik kom gewoon teveel leuke jassen tegen. Wat aan Vintage ook zo leuk is dat je grote merken voor een betaalbare prijs kan scoren! Zo heb ik wat grote merken in mijn kast hangen. Zie hier mijn vintage jasjes.


Versace











Ted Lapidus


Armani

.

Armani Jeans
Marine jacket





Clothes


Oversized blouse




Kralen top met schoudervulling

Denim gilet

Shoes







Peter Kaiser





Bags







                            






Stuk voor stuk ben ik nog steeds blij met mijn vintage spulletjes, veel dingen zijn dan ook favoriet in mijn kleding kast geworden. Wat vind jij van vintage?

-X-

Angie


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! Ik vind vooral de tassen erg leuk! :-)

    Ik zag je blog op onze Spam Je Blog en volg je nu op Bloglovin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen