dinsdag 27 januari 2015

Shoplog H&M Sale

Ik heb weer een Shoplogje voor jullie! De sale is al een tijdje bij de H&M bezig, de meeste leuke dingen zijn dan ook al weg, maar ik heb toch nog wat kunnen scoren uit de sale. Afgelopen weekend hadden we een actie op de sale voor onze klanten, waarbij alles 2 halen 1 betalen was op alle kleding, accessoires en lingerie van de Dames sale. Voor personeel gooide ze het nog een stapje hoger en konden wij profiteren van de actie 3 halen 1 betalen op alle sale met daar boven op nog eens onze personeels korting. Deze actie kon ik niet voorbij laten gaan en ik ging op zoek naar leuke stukken uit de sale. In totaal was ik 48 euro kwijt voor alles wat ik heb gekocht. Zijn jullie benieuwd wat ik voor 48 euro heb kunnen shoppen? Kijk dan mee! 



Een simpel basic t-shirtje is altijd handig om in je kast te hebben. Het t-shirt was er alleen nog in een maat L, maar ik besloot het toch mee te nemen omdat het t-shirt dan lekker oversized valt.



Deze witte bontjas vond ik al leuk toen hij net nieuw in de winkel hing. Alleen door het prijskaartje van €69,99 zette ik de jas al snel uit mijn hoofd. In de sale hangt hij nu voor maar liefst €15,-. En ik heb deze jas zelf uit eindelijk ''gratis'' gekregen door de actie van 3 halen 1 betalen.

Door de actie besloot ik 3 jassen mee te nemen, omdat ik er dan maar 1 hoefde te betalen. En toevallig vond ik 3 leuke jassen waaronder deze. Ik vind het bontkraagje aan de jas erg leuk.
En zo dus nog een jas! Ik koos deze uit voor op de fiets. Omdat ik vier keer in de week naar Middelburg heen en weer fiets, is het fijn om een warme jas te hebben met een capuchon.
Een spijkerblousje is altijd fijn om in de kast te hebben. Ik had ook nog geen getailleerde spijkerblouse.

 En nog een simpele zwarte trui. 
Ik wist eerst niet zo goed wat ik van deze broek moest vinden, maar toen ik de broek aan had stond hij erg mooi en de broek zit ook nog eens erg lekker!

Verder kocht ik nog wat lingerie. Zeg nou zelf, 48 euro voor dit allemaal is toch een koopje?! Heb jij ook nog wat leuks kunnen scoren in de sale?

-x-

Angie

2 opmerkingen: