zondag 25 januari 2015

Angie Diaries #2


Het is weer tijd voor een Angie Diaries! Waarin ik laat zien wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt. Omdat ik nog niet zo lang mijn blog heb, loop ik een beetje achter met mijn foto s in Angie Diaries. Je zult bijvoorbeeld nog foto's voorbij zien komen van een paar weken geleden. Benieuwd wat ik heb meegemaakt? Kijk dan mee!


Onderweg naar mijn vriend's opa en oma op eerste kerstdag. Mijn vriend kijkt hier serieus omdat hij niet door had dat de foto gemaakt werd en aan het auto rijden was. Ik kon wel erg lachen om deze foto.



Op tweede kerstdag maakte ik een mirror selfie. Alle leuke kerstlichtjes hingen nog op.

De zondag na kerst werd er nog meer gegeten want we gingen high tea-en en naar de film Gooische vrouwen. Mijn artikel kun je er hier over lezen.

Op naar de sportschool! Ik heb een abonnement voor 1x in de week sporten. Wat voor mij meer dan genoeg is want daarnaast fiets ik ook 4x in de week van Vlissingen naar Middelburg heen en terug. Genoeg beweging dus!
Nieuwjaar vierde ik met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes. We gingen naar het feest Hometown in Middelburg. Omdat de plastic bekertjes voor wijn erg klein waren en de rijen voor drinken halen super lang waren bestelden we een grote plastic beker met wijn.



Op 1 januari ging ik met mijn 4 uur slaap brakke hoofd naar mijn oma om haar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Toen we van mijn oma weggingen was de lucht pretty pink dat we besloten nog even naar de boulevard te gaan. Ik vind vooral de eerste foto erg mooi, deze maakte ik bij mijn oma in de straat. Daarna gingen we frietjes halen, wat de ideale kater food is en gingen we het gezellig bij mijn ouders opeten.
Samen met mijn vriendin Eva bezochten we weer de Primark in Rotterdam Zuidplein. Zie hier mijn shoplog. Op de terug reis haalden we op het station van Rotterdam Centraal pasta bij Julia's en aten we het in de trein op, wat beetje onze ritueel is geworden.

Weer een gezellig dagje met mijn nichtje Vienna op mijn vrije dag. We gingen wandelen naar het kleine winkelcentrum bij ons in de buurt en kocht daar een knuffel voor haar. Daarna lekker spelen op de bank.

Met het koude weer buiten heb ik altijd extra zin in de zomer! Om toch een beetje het zomerse gevoel te krijgen keek ik mijn vakantie foto's van afgelopen zomer terug.


Aan het werk bij de H&M in Middelburg! Deze foto maakte ik mijn pauze!


Dat was weer een Angie Diaries. Tot de volgende keer!

-x-

Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten