donderdag 1 januari 2015

Happy New Year

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2015!! Aan goede voornemens doe ik niet, ik laat 2015 gewoon op me af komen! 2015 wordt het jaar van de mooie getallen. Zo wordt dit jaar mijn 25e verjaardag gevierd en mijn vriend's 30e verjaardag. Zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen en mag mijn nichtje haar 1e verjaardag vieren. 

samen met mijn beste vriend roland

Samen met mijn ouders heb ik het oude jaar afgeteld naar het nieuwe jaar! Daarna vertrok ik om kwart voor 1 met de taxi naar Middelburg om samen met mijn vrienden en vriendinnen het nieuwe jaar te vieren. Het was erg gezellig en we zijn tot de late uurtjes of ook wel de vroege uurtjes doorgegaan. Vandaag ontbijt ik met een oliebol en ga ik langs mijn familie iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! 


Hoe was jouw oud&nieuw? En doe jij wel aan goede voornemens? 

-X-

Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten