woensdag 31 december 2014

My year of 2014

2015 staat al voor de deur. Tijd om terug te blikken op het jaar 2014! 2014 was voor mij een goed jaar. Ik heb dit jaar gelukkig geen tegenslagen meegemaakt maar een heleboel mooie dingen mogen meemaken. Ik blik per maand met je terug. Kijk jij mee?

Januari

Mijn vriendin Melissa vierde haar verjaardag en het was weer een gezellige boel met ons groepje van 6 meiden inclusief mezelf. We hebben elkaar allemaal leren kennen bij de C&A waar ik 4,5 jaar als weekendhulp heb gewerkt. Sindsdien zijn we nog steeds vriendinnetjes. 
                           

Februari

Deze maand stonden er leuke dingen op het programma. De babyshower voor mijn zus, een jaar verkering met Rico, mijn verjaardag, een fotoshoot met Rico, Parijs en Disneyland. Via Vakantieveilingen had ik geboden op een fotoshoot. Het leek me altijd al eens leuk om te doen en we hebben er mooie foto's aan overgehouden. Voor mijn verjaardag kreeg ik 4 dagen naar Disneyland Parijs cadeau van mijn vriend. Het was echt super! Echt het mooiste verjaardagscadeau ooit! Vooral omdat ik in die 4 dagen tijd ook nog jarig was en op de dag van mijn verjaardag gingen we naar Parijs. Disneyland vind ik super, ik voel me dan weer voor even een klein kind, knuffelen met Mickey Mouse en zijn vrienden en rondlopen met Minnie Mouse oren. Het enige nadeel van de reis was dat ik een voedselvergiftiging aan de terugreis had overgehouden. Waarschijnlijk door een broodje wat ik op het station had gegeten. Gelukkig werd ik pas ziek toen ik al thuis was, ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld en was er een week goed ziek van.



Maart

Maart bracht weer onze beruchte eetavondje met zich mee met ons meidengroepje van C&A. Eens in de zoveel tijd houden we een eetavondje, meestal op een zondagavond. Iedereen maakt dan iets lekkers zelfgemaakt en dan gaan we lekker (vr)eten en een filmpje kijken maar vooral ook veel kletsen. Ik maakte deze keer een chocolade taart. In deze maand ging ik ook nog high tea-en en konden we al lekker van het zonnetje genieten.
                                
                            
                            
                                          
April


De maand dat mijn mooie lieve nichtje werd geboren. Ik weet het nog goed op zondagochtend 13 april om 09.00 uur 's ochtends werd ik wakker gemaakt door mijn moeder dat mijn zus onderweg naar het ziekenhuis was. Ik stond binnen 1 seconden naast mijn bed en ben snel gaan aankleden. Samen met mijn moeder en schoonmoeder van mijn zus racede we naar het ziekenhuis. Het was die ochtend heel erg spannend, elke keer als we een baby hoorde dachten we dat ze geboren was. Mijn zwager kwam een paar keer tussen door vertellen hoe het ging en na even niks te horen , een selfie in de wachtkamer gemaakt te hebben en de rest van de familie was aangekomen kwam mijn zwager met het goede nieuws dat mijn nichtje Viënna gezond was geboren en dat het met mijn zus ook goed ging. Diezelfde middag mochten ze nog naar huis en heb ik mijn pasgeboren nichtje nog mogen vasthouden. Zo trots! In april ging ik ook nog uit eten met al mijn collega's van de H&M. Stond ik weer op Koninginnedag (Koningsdag, kan nog steeds niet eraan wennen) op de rommelmarkt met mijn twee vriendinnen.




Mei

In mei keek ik samen met mijn lieve vriendinnetjes van C&A het EuroSongfestival. We waren erg fanatiek in supporten van Waylon en Ilse en beoordeelde natuurlijk de andere kandidaten. Bij de puntentelling schreeuwde we en sprongen we erop los en we waren erg trots dat we tweede waren geworden. Verder genoot ik nog van de mooie zonnige dagen en vierde we mijn vriend's verjaardag. 


                               

                              

Juni


In juni begon natuurlijk het WK voetbal. Ik ben echt geen voetbal fan maar met het EK en WK ben ik erg fanatiek en voel ik me echt een Hollander, ik denk dat meer vrouwen dit zullen herkennen. Ik vind het altijd erg leuk om in het oranje te gaan en voetbal in een café te kijken. De sfeer in een café is altijd erg leuk, iedereen is altijd zo vrolijk als we een wedstrijd hebben gewonnen. Eind juni ging ik naar Concert at Sea met mijn collega/vriendin Eva. Concert at Sea wordt sinds 2006 georganiseerd door Paskal Jakobsen, de zanger van Blof op de Brouwersdam. De locatie is echt top aan de zee en er hangt een ontspannen gezellige sfeer. We gingen twee dagen en het was super leuk! We hebben o.a. Bastille, Alain Clark, Chef'Special Ilse de Lange, Di-rect, Blof, Passenger en the Opposites zien optreden. Volgend jaar is al bekend dat o.a. Lenny Kravitz komt optreden, hoe vet!! zo'n groot artiest in het kleine Zeeland. Naast de optredens van verschillende artiesten uit eigen land en buitenland kun je je ook goed vermaken. Er is bijvoorbeeld Silent Disco, een reuzenrad, glijbaan, je kan op de foto gaan, een bord met een persoonlijk bericht schrijven en er is genoeg aan verschillende soort eettentjes en drinken.


                              



Juli

In juli ging het WK pret nog door en won ik een Mochila bag geheel in oranje stijl van Chabeli's Bags. Gingen we met ons meiden groepje BBQ-en en heb ik genoten van het mooie weer op het strand, in de tuin of op terrasjes. Ook is het in juli altijd de kermis in Vlissingen. Ik vind het altijd erg leuk om knuffels te grijpen op de kermis, dit jaar won ik drie Minions knuffels van Despicable me. In juli had ik ook nog een vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij in Utrecht die heel erg geslaagd was, ze had totaal niks door!! We gingen met al haar vriendinnen picknicken, ze liep heel de dag in een politiepakje, we gingen een wie is de mol- en bomspel doen, uit eten en een kroegentocht maken waarbij ze mannen(boeven) moest arresteren en zijn we nog tot de laatste uurtjes wezen dansen.





Augustus

In Vlissingen is het altijd de eerste vrijdag van augustus de Nachtmarkt. Er staan dan allemaal verschillende kraampjes op de Boulevard en om half 1 's nachts wordt het afgesloten met vuurwerk. Dit jaar was ik er natuurlijk ook weer bij met mijn vriendin. Het geeft altijd een leuke sfeer om 's avonds over de boulevard langs de kraampjes te lopen. Verder vierde we de verjaardagen van 2 vriendinnetjes van onze C&A vriendinnengroepje. Bij 1 verjaardag gingen we naar Vlissingen zingt mee. Vlissingen zingt mee wordt elk jaar georganiseerd op de Bellamypark in Vlissingen. Er is dan een podium met een presentator en een groepje mensen die zingen. Je kan een krantje kopen met de songteksten van de liedjes die voorbij komen en het is dan simpelweg keihard meezingen en wijntjes drinken. We hadden weer de grootste lol. Verder trouwde mijn vriendinnetje met haar grote liefde. Ze zagen er prachtig uit! Het was een mooie dag en we hebben het afgesloten met een leuk feestje. Verder begon mijn drie weken zomervakantie en ging ik met mijn vriendin Eva een nachtje slapen in een hotel in Amsterdam.






September

In september ging mijn 3 weken zomer vakantie nog lekker verder en ging ik met mijn vriend voor 9 dagen naar Turkije. We verbleven All Inclusive in het Pegasos world Side hotel in Side. We vlogen op de heen weg met premium comfort class. Wat een luxe was dit! We hadden veel beenruimte kregen eten en drinken, een kussen en deken en een toilettas met spulletjes erin. Op de terugweg vlogen we gewoon premium class, dan merk je het verschil echt wel!! We hebben echt genoten van de 9 dagen in Turkije. We hadden een super mooi hotel resort met een aquapark, tennisbaan, bowlingbaan, binnenbad en buitenbad en het hotel lag direct aan het strand. We hebben lekker gerelaxed en we zijn ook nog wezen parasailen, dit was eng en gaaf tegelijk. Na mijn terugkomst uit Turkije ben ik nog naar het slotfeest van Film by the Sea geweest. Film by the Sea wordt elk jaar in september georganiseerd in onze bioscoop CineCity in Vlissingen. Als slotfilm draaide de film 'the hundred foot journey' en daarna trad een coverband van Abba op. Verder zette ik weer de schaar in mijn haar om mijn pony weer te laten verwelkomen. 






Oktober

In oktober vierde we de 24th birthday van mijn vriendinnetje Femke van www.femketje.nl. Kon ik nog lekker in een t-shirtje wandelen met mijn nichtje Vienna en van het weer op het strand genieten. Werkte ik alweer 2 jaar bij de H&M en ging ik uit eten met mijn lieve collega's.

                                          





                              

                                           

                               
November

In november ging ik samen met mijn vriendin Eva naar de nieuwe Primark in Rotterdam Zuidplein. Vierde ik 2 feestjes en verfde ik mijn haar donkerder. Verder gaf ik nog met 2 vriendinnetjes een Halloween Party, wat erg geslaagd was. Ik was geschminkt als een halve skelet.




                                               
                                      

December

In December vierde we zoals elk jaar Sinterklaas met ons C&A vriendinnengroepje. Dit jaar geen surprises maar een cadeautje met een gedicht erbij. Ging ik met mijn vriend een nachtje slapen in een hotel in Eindhoven. Zette ik mijn blog op na lang twijfelen en schreef mijn eerste artikel. Ging ik zoals bijna elke maand wandelen en gek doen met mijn nichtje Vienna. Werd er natuurlijk kerst gevierd met veel cadeaus. En ging ik nog high tea-en en naar Gooische vrouwen 2.



                                            
                         

En natuurlijk heb ik elke maand de standaard dingen gedaan zoals werken, sporten, knuffelen met mijn kleine nichtje en met mijn vriend. Afgesproken met mijn vrienden, geshopt en serie gekeken. 

Ik kan 2014 als een mooi jaar afsluiten en ik hoop dat 2015 een net zo'n mooi jaar mag worden en dat mijn blog mag groeien! Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel geluk en gezondheid in 2015!

-X- 

Angie





3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik ga je vanaf nu btw ff volgen via bloglovin, via m'n gsm lukt het steeds niet om je toe te voegen :') oh en ik zal je link ff in m'n links pagina zetten, wellicht heb je er wat meer aanloop vanuit mijn blog door ;)

      Verwijderen