zaterdag 27 december 2014

the Day after Christmas




The day after Christmas of ook wel derde kerst genoemd. Wat vliegen de kerstdagen altijd voorbij! Gister heb ik kerst gevierd met mijn familie en mij hondje Bobbie was ook in kerststijl met zijn rode strik. In de middag hebben we de vele cadeautjes die onder de kerstboom lagen uitgepakt en 's avonds hebben we gesmuld van de Indische Rijsttafel van mijn vader.


Gister droeg ik een zilverkleurige leren broeklegging met een donkerblauw topje en een zwarte blazer, mijn haar had ik gekruld. Na het uitpakken van alle cadeautjes hebben we de heerlijke zelfgemaakte appeltaart van mijn vader gegeten. Mijn nichtje had een rood jurkje met witte stippen aan en droeg een roze haarband. Ze was erg vrolijk en vond alle cadeautjes die ze kreeg erg interessant.


Elk jaar maak ik een verlanglijstje voor de kerst. Ik heb veel dingen van mijn verlanglijstje gekregen en ben goed verwend. Ik ben erg blij met alle cadeautjes die ik gekregen heb van mijn ouders, zus en zwager, mijn vriend Rico en mijn beste vriendin Melissa. Mijn Blond Amsterdam collectie is weer aardig uitgebreid. Binnenkort zal ik een artikel plaatsen met mijn gehele Blond Amsterdam collectie. 


De plaatjes van Blond Amsterdam vind ik altijd geweldig! Soms kan ik uren in de winkel naar de collectie kijken, ik vind alles van Blond zó leuk! De leuke koekjes pot en thee van Sprookjesbos, ik ben benieuwd hoe de thee zal smaken.

 

Dit zijn twee mokken uit de Blond specials his/hers collectie, de Beauty Queen mok en de Fashionista mok. De Fashionista mok heb ik van mijn vriendin Melissa gekregen en heeft mijn naam laten zetten op het oor van de mok. Dit kun je laten doen op de Blond Amsterdam website, zo kun je een mok of ander servies laten bedrukken met je naam of laten personaliseren met een illustratie. 


Toen ik deze schaal van Blond Amsterdam op de website had gezien, leek de schaal een stukje kleiner. In het echt is hij echter groter maar dat vind ik juist leuk! Ik ga nog even bedenken wat ik hier in ga opbergen! Het tasje komt van de Albert Slinger, ik vind de kleur erg mooi en ik ben gek op de franje tasjes.


De Nike Roshe Run schoenen wist ik al langere tijd dat ik deze zou krijgen en ik kon ze vandaag dan eindelijk aantrekken. Ze lopen echt heerlijk! Het winterservies van Blond Amsterdam vind ik erg leuk en ik heb dit setje gekregen met een ontbijtbord, kom en een mok.
 

Het gouden armbandje met letter A komt van de website ModeMusthaves, het armbandje staat erg mooi. Mijn collectie van the Vampire Diaries is ook weer compleet met het vijfde seizoen. 


Mijn vriendin Melissa was een paar dagen naar Londen geweest en heeft deze twee leuke souvenirtjes voor mij meegenomen! Ik vind de parfum flesjes van Dior altijd erg leuk, dit is de geur Blooming Bouquet. 

 

Lippenstift van NYX de kleur Bloody Mary waarvan ik binnenkort een review zal schrijven. Nog even een christmas selfie met mijn boyfriend Rico en de dag na kerst dan toch nog sneeuw. In Vlissingen bleef de sneeuw niet liggen maar ik vind het altijd zo mooi om de witte vlokjes door de lucht zien te vliegen.

Vandaag had ik super veel volume in mijn haar omdat ik gister krullen in mijn haar had. Met een dikke coltrui ben ik de kou in gegaan om gezellig een middagje te slenteren door de stad in Middelburg met mijn beste vriend en zijn broer en vriend. Om 4 uur was het nog even tijd voor een 4 uurtje bij de Hema, waar je voor 1 euro een gebakje kan uitkiezen met koffie of thee. Ik nam thee met honing erin en carrot cake.

 -X-

Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten