zondag 28 december 2014

gooische Vrouwen 2



Vandaag ben ik naar de film Gooische Vrouwen 2 geweest samen met mijn moeder, zus en schoonfamilie van mijn zus. In onze bioscoop CineCity in Vlissingen kun je voor 24 euro high tea-en en naar de film Gooische Vrouwen 2 gaan. Toen het eerste deel uit kwam hebben we dit ook gedaan en het was erg gezellig dat we het leuk vonden om dit nogmaals te doen.


Bij de eerste ronde van de high tea kregen we sandwiches en quiche. De tweede ronde fruit en scones. Bij de derde ronde kregen we apple crumble, witte chocolade mousse, bon bons, koekjes en een petit fourtje. Het was erg lekker en gezellig en mijn zwager kwam ook nog even langs met mijn nichtje Vienna. Daarna was het tijd voor de film!



Gooische Vrouwen 2 draait al een tijdje in de bioscoop en nu was het dan eindelijk zo ver dat ik ook de film ging zien. Ik was fan van de serie en het eerste deel van de Gooische Vrouwen film vond ik ook erg leuk. Hoewel een tweede deel van een film vaak kan tegen vallen viel deze absoluut niet tegen. Ook het tweede deel was erg leuk en grappig en er zat ook nog een emotionele twist aan, die ik niet zal verklappen. 

Heb jij de film Gooische Vrouwen 2 al gezien? En wat vond jij ervan?

-x-

Angie

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik was tijdens de Ladiesnight geweest, maar in combinatie met een high tea lijkt het me ook wel heel leuk. De film vond ik erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen