vrijdag 26 december 2014

Christmas

It's the most wonderful time of the year! Een tafel vol met lekker eten, familie om je heen, kerstliedjes, cadeautjes en kerstfilms op TV. Het enige dat hier nog in het havenstadje Vlissingen mist is SNEEUW! 



Vandaag alweer 2e kerst! Jammer genoeg vliegen de kerstdagen altijd voorbij. Gister ben ik bij mijn schoonfamilie wezen eten, helaas heb ik geen foto's gemaakt. We werden verwend met cadeautjes en het eten was super lekker! Gemaakt door mijn vriend's opa en oma: aspergesoep, stoofpeertjes, zalm, rollade, beenham, garnalen en nog veel meer.. En natuurlijk lekker ijs als toetje! Ik zat bomvol! Vandaag vier ik kerst met mijn eigen familie. Mijn vader heeft gister heel de dag zich uitgesloofd in de keuken. Dus dat gaat vanavond smullen worden. En mijn kleine nichtje van 8 maanden viert haar eerste kerst met ons mee.

Happy second Christmas! Wat gaan jullie nog met kerst doen?

-X- Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten