donderdag 25 december 2014

Welkom op mijn Blog

Vlissingen, Zeeland

Mijn naam is Angela, 24 jaar en ik woon in Vlissingen, Zeeland. Mijn vrije tijd besteed ik graag aan mijn nichtje Vienna, mijn boyfriend Rico, mijn vrienden, winkelen en het kijken van series. 

Zeeland wordt vaak bestempeld als saai en worden we gezien als boeren en boerinnen, maar integendeel! Ook wij uit het voor vele gezien verre Zeeland zijn op de hoogte van de laatste fashion trends! Alhoewel niet iedereen er hier even fashionable bijloopt zoals in de grote steden, zie ik toch vaak meisjes lopen die eruit springen! Maar het komt ook wel eens voor dat ik mensen voorbij zie lopen en er voor zou willen springen STOP Modepolitie!!!! Wat lijkt me dat toch leuk om een keer te doen! Zeeland is niet altijd even spannend maar het heeft zo zijn fijne dingen als alle leuke mensen in mijn leven, de boulevard van Vlissingen, het strand en de zee (Zeg nou zelf, wie wilt er nou niet op 10 min fiets afstand van het strand wonen??). 

Een dagje winkelen in een andere stad brengt gauw lange reistijden met zich mee vanuit Zeeland. Dat maakt het vaak leuk en speciaal omdat je er echt een dagje op uit bent. Tijdens de lange treinrit kan ik gelijk lekker bijkletsen met mijn vriendinnen. In Zeeland hebben we geen grote modeketens zoals Primark, Zara, Bershka, New Look enz. Dus dat maakt het des te leuker om te shoppen in één van deze winkels. Mijn favorieten winkels zijn Primark, H&M, Monki, Forever 21, Urban Outfitters, New Look en Vintage winkels. Van deze winkels zul je vaak shoplogs voorbij zien komen. Shopaholic, Quilty!

Zelf werk ik nu 2 jaar bij het grote modeketen H&M in Middelburg waar ik het hartstikke naar mijn zin heb! Al vanaf mijn pubertijd kom ik bij de H&M, het voelt zo vertrouwd en de H&M heeft mij nooit teleurgesteld qua fashion, kwaliteit en prijs. Daarom ben ik ook trots dat ik in zo'n mooi bedrijf mag werken wat ook zoveel mooie dingen op zijn naam heeft staan.

Op mijn blog zal ik schrijven over mode, beauty , lifestyle, series en films. En laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven in Zeeland. Ik zou zeggen Stay around! 

-x-

Angie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten